VIDEOCLIP
Inhoud

filmproject basisschoolproject film klas groep 8

Een verrassende ervaring voor nu, een mooie herinnering voor later. Alle leerlingen en de leerkracht van een groep spelen mee in een moderne videoclip. Met professionele apparatuur wordt er ongeveer een ochtend gefilmd. Van deze beelden wordt een flitsende videoclip gemonteerd, die op DVD wordt gezet.

Per videoclip kunnen er maximaal 35 leerlingen deelnemen. In overleg met school kan Xapp voor een presentatie van deze videoclip zorgen. Het is natuurlijk ook mogelijk dat de school zelf de vertoning verzorgt.

De kosten van dit project zijn afhankelijk van het aantal deelnemende leerlingen, het tijdstip van de opnames en de gebruikte locatie. Wij maken graag een offerte op maat voor u. Prijsindicatie vanaf € 450,-

Vaak komen onze projecten in aanmerking voor subsidie. Voor subsidie aanvragen kunt u terecht bij uw gemeente, provincie of Centrum voor de Kunsten.

FILMPROJECT
Inhoud

film of videoclip bij Xapp BasisschoolprojectKinderen worden acteurs in een korte speelfilm. Aan de hand van een script van Xapp leren kinderen wat er allemaal komt kijken bij het maken van een film. Tijdens een of twee dagen worden de kinderen gecast, geregisseerd en begeleid. Met professionele apparatuur worden er opnames gemaakt die tot een korte film van ongeveer 15 minuten gemonteerd worden.

Per film kunnen er maximaal 35 kinderen deelnemen. In overleg met school kan Xapp voor een presentatie van deze film zorgen, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat de school zelf de vertoning verzorgt.

film groep 8 klas in beeld klassefilm projectfilm filmprojectDe kosten van dit project zijn afhankelijk van het aantal deelnemende leerlingen, het tijdstip van de opnames en de gebruikte locatie. Wij maken graag een offerte op maat voor u. Prijsindicatie vanaf € 700,-

Interesse in een Xapp Filmproject? Neem contact met ons op voor uitgebreide informatie en een vrijblijvende offerte.