Deugden

Xapp verzorgt workshops voor elke deugd in Jeelo. Er is aandacht voor het in de praktijk brengen van deugden op verschillende manieren. Maar ook het herkennen van deugden en er een compliment over geven.

Groep 1&2 (956 957), Deugden rollenspel

Groep 3&4 (959 960 961 962), Deugden rollenspel

Groep 5&6 en 7&8 (964 tm 974), Deugden rollenspel
Oefenen, observeren en benoemen van deugden in een spelsituatie en/of het maken van een goed/fout filmpje. Ook mogelijk: het maken van een commercial over een deugd.

1 dag: €450,-
2 dagen of 2 docenten op 1 dag: €750,-
3 dagen of 3 docenten op 1 dag: €950,-

Minimaal één schooldag komen één of meerdere docenten op school. Het is mogelijk dat de docent alle lessen uitvoert of alleen de start verzorgt waarna de eigen leerkracht verder gaat. Voorafgaand aan de workshops is er altijd overleg en afstemming met de school.