Omgaan met elkaar

workshops

Kritiek en complimenten geven klinkt simpel. Feedback geven en ontvangen ook. Maar in de praktijk blijkt dat je dit stap voor stap moet aanleren om dit goed te doen. Één of meerdere Jeugdtheaterschooldocenten van Xapp komen een dag op school voor een workshop met rollenspel voor groep 1 tm 8.

Groep 1&2 (3168 3169), 3&4 (101 102): kritiek geven en complimenten
Sociale interactie geleid oefenen via rollenspel. De docent zorgt in de onderbouw leeftijd vooral voor een uitdagende omgeving waarbinnen rollenspel via een spelscript ontstaat.

workshopsGroep 5&6 (114 115), 7&8 (114 115): feedback geven en ontvangen
Via korte scripts waarbij veel ruimte voor improvisatie is worden de rollenspellen met een videocamera opgenomen. Het spelen en daarna reflecteren op het (opgenomen) spel is de kern van deze workshop.

1 dag: €450,-
2 dagen of 2 docenten op 1 dag: €750,-
3 dagen of 3 docenten op 1 dag: €950,-

Minimaal één schooldag komen één of meerdere docenten op school. Het is mogelijk dat de docent alle lessen uitvoert of alleen de start verzorgt waarna de eigen leerkracht verder gaat. Voorafgaand aan de workshops is er altijd overleg en afstemming met de school.