Veilig helpen

Xapp verzorgt een EHBO- (inspring)spel voor groep 1-8. Met voorafgaand een workshop wonden schminken. Een (trauma)acteur zorgt voor een nabootsing van de echte situatie met leerlingen als hulpverleners, slachtoffers en beoordelaars.

Groep 1&2 (1984), EHBO-spel
Op basis van verschillende casussen, aangepast aan de leeftijd, wordt het EHBO-rollenspel gespeeld

Groep 3&4 (496 882), EHBO-spel en Wonden schminken
Verschillende ongeval scenario’s worden uitgespeeld. Wonden worden niet alleen geschminkt maar ook besproken.

Groep 5&6 en 7&8 (618 897), EHBO-inspringspel en Wonden schminken

1 dag: €450,-
2 dagen of 2 docenten op 1 dag: €750,-
3 dagen of 3 docenten op 1 dag: €950,-

Minimaal één schooldag komen één of meerdere docenten op school. Het is mogelijk dat de docent alle lessen uitvoert of alleen de start verzorgt waarna de eigen leerkracht verder gaat. Voorafgaand aan de workshops is er altijd overleg en afstemming met de school.